Pages

Tuesday, April 1, 2008

Takziah buat Norhani.......

Assalamualaikum......

Mula2 skali,mintak maaf sbb lama tul tak update page ni..biasala busy dengan pelbagai aktiviti2 yg tak baper perlu tapi kena wat gakk(ape daaa management FSTEP nihh...)

Ok,firstly buat my gf tersayang Norhani, takziah atas pemergian ibu angkat Ibu Yusni yg meninggal hari ni,Selasa pukul 2:30 pagi disebabkan kegagalan hati. Walaupun tak baper kenal sgt ibu Yusni ni,tp dia ni awek aku cakap baik sangat,ramah orgnya...huuuu tak sempat nak jumpa baru cadang nak lawat last week tp disebabkan program FSTEP (warrggggghhhhh) maka tak dpt nak pergi...ingat nak pergi minggu ni,tp apakan daya dia pergi dulu..huhuhu...Al-Fatihah wat Allahyarhamah....semoga ditempatkan bersama2 org yg beriman...

2ndly....hari ini hari selasa. Hari ni mood aku agak kurang baik sngt,mybe sbb tdo tak cukup,and hari lak ujan je semedang menambahkan lagi mood2 yg org cakap mood dingin....huhuhu,tp still boleh kawal lagi sehinggalah terjadinya perkara yg bagi aku cukup bodo dan tak patut di buat oleh orang yg rasa diri dia dah dewasa.

Ok really aku tak expect arini.Just kerana tak mau participate dlam program English Debate FSTEP,terjadinyer kes pergaduhan antara class leader aku Fadli(bukan name sebenar) ngan si Fiza(pun bukan name sebenar).Sian aku kat Fadli,aku cakap tul bro lau aku mybe dah patah tangan dak Fiza tuh.Aku bukan peduli org baik laki pompuan lau aku dah angin.....

Wat the Hell ok? as if ko jer yg tak setuju,hey its fair la okay? orang lain pun nama kena pick up randomly gak,ada gak yg tak puas hati but then be professional la beb....menumbuk org di khalayak ramai and depan speaker bukannyer org professional(unless korang mmg ahli gusti professional). It just a small matter,bukannya dia sign up soh ko pergi Palestine sana tu gi perang,itu takper la kot lau dia main letak jer tak consent. This is just debate~!!!! C'mon laaaaaaaaaaaaaaaaa........small matter la tuu......

Tell you one thing.Accept it. It's fate. Fate is like being raped. If you can't fight it,might as well you enjoy it Fiza~!!! Don't throw it out to other people,it just show how a stupid idiot person you can be....sorry for the word,but that's the best to describe it....barbaric tak bertamadun.

Huh..petang tu hujan lagi....dan cam biasa hujan telah menambahkan lagi mood aku yg tengah tak best nihh.Hani called td, dia agak sedih gak la and rasa ralat sbb tak sempat jumpa ibu. Aku comfortkan dia kejap,and then datang lagi citer ada mamat palestine lak ganggu dia...wahhhhhhh.......tambah lagii tensionku hari ni...adehlaaa.....leh mati aku lau hari2 camni....adehlaaa....

Huuu.....aku just berharap esok hariku akan lebih indah dari hari ni.......

1 comment:

Honey Ahmad said...

name gf awak sama ngan nama saya...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...