Pages

Tuesday, November 30, 2010

Sesi Soal Jawab

Salam,

Ok la sebab tak penah nak padet belog ini,skali skala lau dpt tag tu kite layankan aje laa...mentang2 la chumilku ni rajin btol memblogging skang ni,ngan aku2 skali dia tarik bersama kegilaan beliau skarang,x kisah la janji beliau tak wat mende mukan2 kan...

Without further ado,eceh berskeaping plak,kite mulakan dengan soklan bernilai limeposen....

1. Adakah anda rasa anda hot?
   Owhh..tidak..saye kesejukan kini...brrrr.........

2. Update wallpaper yg anda guna sekarang

camni je la simple je kan :D

3.Citer pasal gambar ini.
senang je..cover album Girugamesh -Girugamesh [2007]

4.Kali terakhir makan piza
dh berzaman tak usik piza dah..awal tahun ni kot..

5.Lagu terakhir anda dengar


Crying Rain - Girugamesh..sambil melayan jiwa yg jiwang huhuhukkk

6. Ape yg anda buat selain selesaikan tag nih?
Bukak FB,Bukak VF,bukak Utube,bukak blog,bukak ym...penuh lerrr desktop nih...

7. Selain nama sendiri anda dipanggil dengan nama apa?
Hyde,Hide,Haido,Reita, Lurti,L0rdo,Larc...memacam la name,tp paling slalu dan paling org kenal name Haido@Hide tuh.

8.  Tag lg 5 org..
tak tau nak tag sape..jd soklannye tamat kat soklan 8 ni je,aci...:D:D:D

Kalau anda yg rasa nak main benda ni,dan suda tag 5 org kat soklan 8,sile jawab soklan2 tambahan di bawah...

9. Siapa org no 1 dgn anda?

10. katakan sesuatu kpda org no 5...

11. no 3 ade hbgn ngan sape??

12. bagaimna pula ngan no 2??

13. kata2 cinta kpda org no 4..

14. beriakan 4 fakta yang anda thu tntng org kamu tag...



   

2 comments:

Ciao Annin-sama said...

Weh Haido... Banyak lagi soalan tu... Eh eh... Sapekah si chumil mu itu? XD

Hydolarc said...

oh cik ciao....soklan byk2 tu tak berjawab sebab...aku takde org yg aku tag miahahaha..

ps : nak tau sape chumilku,bukak ler link tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...