Pages

Monday, September 8, 2008

Tag dari RIP ngan ZOL..ampeh 2 ekor skali tagged aku....huuuu~~

Assalamualaikum,

Huu...dah dua kali aku kene tag ngan makhluk2 nih..aku ingat yg aritu pnyer dah cukup dah..ader lagi..huuu...takper laa aku watkan jugak(tak ikhlas nih..hahaha)

Aper korang kene wat lau kene tag?

jeng jeng jeng....

1.Copy gambar smiley kat bawah then post it into ur blog
Tag pada min of 5 other bloggers [muslim] yang anda kenal who will then tag minimumnya pada 5 other bloggers.

2.Jangan lupa tinggalkan komen pada blog mereka utk bgtau yg diorang dah kena tag.

3.Tulis alamat blog anda (di bawah gambar) setelah alamat blog pemberi tag


I was tag by Bro Rip n Zaag2010

Yang patut kene tag ngan aku pasnih...
1.Korang
2.korang lagik
3.yer korang
4.haih tak tau saper lagik? korang laaa
5.korang
6.dan lagi
7.dan lagi dan lagi dan lagi etc....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...