Pages

Wednesday, August 27, 2008

Ramadhan nak tibe yea yea~~

Assalamualaikum dan salam sejahtera ke atas rakan2 sekalian,

Sedar tak sedar rupa2nya lagi 4 hari,15 jam,20 minit dan 42,41,40,39,38,37,.....(kira sendirik)saat lagi kita dah nak masuk bulan Ramadhan yang mulia.Oleh kerana itu, aku disini ingin mengambil kesempatan untuk meminta ampun dan maaf dari semua rakan2 atau musuh2 yg mengenali diriku, andai kata ada benda jahat,kasar,tersepak,terpukul,tertikam, dan sewaktu dengannya yg mengakibatkan korang mengalami kecacatan dari segi mental dan fizikal disebabkan perilaku aku yg kadang tak berapa betul dan tidak mengikut norma2 masyarakat sekeliling, make maafkan kami,maafkan kami,maafkan kami~~~



Minggu ni aku baru jer bertukar lagi ke tempat keje yg baru,well,still company yg same Prudential Assurance (M)Berhad,cuma ditempatkan di branch yg terletak di Menara Yayasan Tun Razak (MYTR) dekat Jln Bukit Bintang(15 min dari Pavilion).Aku ditempatkan under department new business, dan tempat aku yg sekarang ni agak best gak,walaupun ditempatkan jauh dari org lain(dok dlm akuarium...hahaha..padan muka aku)So basically, aku kat sini belum ada keje aper2 lagi, dah nak masuk 3 ari dah tanpa keje,so aper yg aku buat,ni la salah satunyer...melepak bukak tenet sambil menulis blog inih...hahaha

Ok lah,takde mende pun nak menulis sebenarnyer. Selamat menyambut Hari Kemerdekaan dan Selamat Berpuasa~~ Jom main mercun pas Tarawih nak?

Wsalam....

1 comment:

beta penjaga taman said...

men mercuunnnn?? nakkkk!! naakkkk!! err, bunga api jer laa branii.. cam posa lepass.. ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...