Pages

Sunday, October 12, 2008

Al-Fatihah

Assalamualaikum,

Aku penah tiba2 rasa sedihhh sgt di waktu hari raya hari tu. Rupa2nya its a sign of loss. Semalam aku dikejutkan dengan berita kematian seorang sahabatku. Walaupun tak lama aku kenal,tapi bg aku dia ni mmg sahabat yg baik.

Mula2 kenal dulu aku tak tau pun dia ni sakit. Slalu happy2,tak penah dia complaint sbab sakit dia. Slalu dia hiburkan aku waktu aku tgh down,bg nasihat pada diri aku kala aku problem. Sehari dia ni takde,kira kurang lengkap malam2 aku kat online world nih. Di kala umat islam sedang merayakan hari raya ketiga, sahabatku ini telah pergi meninggalkan dunia kerana barah otak.Skang takde lg kongsi2 mp3,takde lg gelak ketawa,takde lg nasihat2 dan motivasi2 dari diri dia,huuu rasa hilangg sgt2....bukan kepada aku,tp juga kpd rakan2 yg lain yg mengenali dirinya.

Tapi aku pun nak kata sedih sgt taklah,tapi rather i feel glad. She passed all of Allah's test gracefully. No more tears, no more pain,no more suffering that she will endure on this world. All that is left is peace. Dalam dunia ni, ada 7 manusia yg serupa dengan kita, sekarang cuma tinggal 6. Aku berharap dpt jumpa dgn salah seorang drpd mereka,yg menyerupai dirimu dan merupakan dirimu yg sebenar.

May Allah bless you,Syalini Aziera.Al-Fatihah. Hope we can meet again in the afterlife, InsyaAllah.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...