Pages

Friday, May 21, 2010

Macam-Macam..

Salam,

Aku tetiba nak tulis malam ni,tapi tetiba gak aku lupa apekemende aku nak tulis. Ada aku tanye org tu,camne ek bro nak dapat idea nak nulis,sebab dia ni pun penulis/pelukis part time,so aku tanye la dia tips2 kan....tuk org cam aku ni sebenarnye bnyk menda nak tulis,tp bila dah nulis ni tak tertulis lak.

Malas nak ngarut2 pasal nulis. Aku lebih suka mengekspresikan diri aku melalui muzik. Dan muzik pada aku tak terhad apa2 bahasa pun,sebab muzik itu sendiri adalah satu bahasa,bahasa jiwa. Muzik yg baik ialah muzik yg dapat menggetarkan jiwa kita sebaik je kita dengar alunan peralatannya. Muzik2 cam yg skang ni byk muzik robot,takde jiwa...semua computer made.Jadi kadang2 tu aku malas nak bukak radio dan lebih prefer pasang CD je dalam kereta,yg kadang2 lagu2nya org semua pun tak penah dengar...camtu la aku lau explore muzik ni aku tak kira sape2 pun....hatta yg popular atau tak,yg kena jiwa aku mmg aku layan pnyer...

Baru2 ni aku eksiden.Zero injured gila2 babas pnyer..sian aku tgk Zero,patah tangan,rusuk,kepala terhantuk kena jahit...aku lak weng sket kat pale sbb terhantuk huhuhukk...susah tul aku lau takde Zero. Slalu aku g mana2 pun ngan dia.Pegi detim ke,sawan ke, keje hari2 pun ngan dia...la ni dia dah kna hospitalized,tah bape mggu lagik baru dia leh kuar. Susah gak nak g mana2 pun. Zangetsu,adik aku dah bawak balik kolej dia.Tinggal la si tua Dai ngan Ody je kat umah..huhukk..So apa2 pun skang ni kena la bawak si tua Dai tu jalan2,tp tak best ler sebab senyap sunyi je...lau cam Zero tu leh aku balun speaker kuat2 drive lelaju...tak sedor diri lg dak sekor ni dh eksiden pun ada ati nak bawak lelaju lagik...Gambo takde,sebab tepon time2 tu nak abis beteri,cess sungguh x guna...

Kes eksidennye,sebab nak elak org....lau xde undang2 langgar org mati kena denda aku langgarkan aje...semak je time org laju ler dia nak jalan gak....abeh langgor lubang kat jalan...lubuk puaka org panggel kat jalan sek.7 shah alam nak masuk highway Shapadu tu..sape2 slalu ke Bukit Raja dari Shah Alam nak elak tol musti tau pnyer jalan tuh...ngan lubuk puaka tuh...sib baik tak involve 3rd party,lau tak lg byk kes.Huu dah nak jadi nak wat cemane ye tak...kita redha je laa....baru plan nak oter2 kete,dah kene eksiden...nmpknye lenkali je la aku oter kete aku tuh.

oleh kerana itu,misi sawan aku kene hold kejap....aku rindu nak sawannnn~~~!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...