Pages

Wednesday, July 21, 2010

Boyottt~~!!!!!

Anda mengalami masalah perot boncit? boyot? bulat? 1 pax? takde mase nak eksesais? jgn risau...sile lakukan teknik2 di bawah utk mendapatkan perot yg segak lagi macho...senang je sehhh ...........

nomot 1 : sile sediakan seterow anda seperti ini..

2.  kite kasik kerat itu seterow dlm 5 cm seperti gambar di atas ..nak pendek lagik pun buleee

3.  picit ujung dia,pastu sile selotep sekuat2nye sampai takde udara pun leh lepas...lau leh gam gajah lagik bagus,tp sile jgn gunekan seterow ini utk isap gam ye anak2...

kendiannnn step no 4 :-



tiuppppp sampai merah muke.....buat selame 3 minit setiap hari....satu je senaman ni best ialah sebab dia leh wat bile2 mase je


ketike mengemas rumahh..........


errr...ketika...ketika....err...:D:D:D takpe yg penting, tiup nafas kuat2 selama 5 detik :D

Ulang setiap hari,dalam 2 minggu leh nampak hasilnye....kempis sket perut. logiknye ? menurut kate pakar (tak tau la pakar ape) otot perut lebih digunekan ketika mengeluarkan napas daripada ketike menarik napas...


tak percaye?..cobelahh :D:D

sesuai utk mereka yg boyot moncet...kepada mereka yg boyot sebegini....


sile tggu pade bulan ke-9 untuk kembali kempis...skiann mecihh..slamat beramalll :D:D:D:D

2 comments:

鄭雅琦鄭雅琦 said...

IT IS A VERY NICE SUGGESTION, THANK YOU LOTS!............................................................

Ciao Annin-sama said...

Best! Tapi yang 9 bulan tu x bley tolong lah der... Haha!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...