Pages

Monday, December 13, 2010

Annual Dinner 2010 - Great Eastern

Salam,

11 Disember 2010, ari Sabtu lepas ofis aku ade wat annual dinner besar-besaran sempena menyambut..err..menyambut ape ek...ekeke, aku pun lupa la plak,tp salah satu acara time dinner tu sudah semestinya majlis pelancaran Great Eastern Takaful yg baru je launching kat KL Jumaat lepas.

Gambar Ihsan Berita Harian
Tuk gambo kat atas tu,citer sepenuhnya kat sini.

Biasanya majlis2 dinner ni aku agak kureng skit disebabkan protokol2 yg agak membebankan. Haku frankly speaking bukanlah org yg suke terikat ngan sesuatu,jd bile majlis2 camni,aku mmg agak keberatan nak pegi. Tp disebabkan nama pun dah up the list,tak pegi kena bayar,jd nak tanak kene pegi gak laa...dah la wat kat KL Convention Centre tuh,berlapik plak ngan PIKOM pnye fair,abih mmg parking dah out dah la..nasib geng2 aku dah tempah driver berkaliber tuk antar kitorang pegi balik dinner nih so takde la nak kalut pasal parking ngan tiket smer.

Majlis protokol cam biasa la,org beso masuk,org beso bg ucapan,bla bla bla...sib baik the entertainment part is great.Malam tu jugak kitorang ada menjemput pengacara undangan, Ean & J.J dari Hitz.fm, and there is a contest held kiranya macam MTV award la,berlakon balik video2 clip MTV yg popular. The theme that nite aku tak tau la geng2 performance ni pakat2 ke ape tp smer stok wat crossdressing,ye laki jd pompuan, dan pompuan jd laki...dan sebab geng2 crossdress nih aku smp skang takleh buang lagu dan imej ni kat kepala aku..miahahaha



Salah satu aksi lakonan dari contestant....korang lau tgk video ni,agak2 korang leh bayangkan tak contestant yg lakonkan balik aksi nih camne X_X

Well,cakap byk tak guna gak kan...so i just upload a few pics for viewers :-

Anwar Zain,amik dari jauh je,penuh depan kene serbu ngan gadis2..jeles btol akuh

Para hakim yg diundang khas tuk menjurikan MTV award,gambo snap kat skrin beso je,meja jauh dari stage.

J.J from Hitz.fm

Ean from Hitz.fm

Dapat gak bergambo ngan 2 ekor antu nih :)):))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...