Pages

Saturday, October 13, 2007

Aku dan Hari Raye

Sabtu, 13 Oktober 2007, 1:08 am.

hahaha lum tdo laie aku nih.......ntah naper tak dpt lak nak lelapkan mate......tau la dah raye, nak kate excited..takde la kot ,sbb aku ni dari dulu smp skang la ni tak penahnyer ada mood nak raye...

Teringat aku time skolah rendah dulu nak tdo punya pasal aku tanak bgn mandi sunat ari raye, siap meraung tanak raye....ahahaha mengong tul bila aku terkenang balik zaman tuh, abih jd bahan spupu2 aku tiap2 tahun raye...agaknyer psal ni la kot aku smp skang tak baper mood sgt nak raye nih....

La ni dah beso panjang, ntah la same jer mood aku bila raye. Paling aku tak suka dgr lagu raya. Bukan apa...ntah la aku rasa jemu, balik2 lagu yg sama, tak sebut duit raye, baju raye,kuih raye,..tak pun ampun maaf,tema tu jerr laa ulang2,dah tu syahdu jer semedang...orng nak hepi2 deyyyyyyy........kalo nak sedey2 camno nak beraya.......

Dah la aper2 pun malas lagi dah....sok raye, kang tak bgkit awal lg moody lg takmo raye dan menyebabkan efek pade gambo family gath...hahaha

Chow...Slamat Hari Raya , Maaf Zahir....aku belum ade utang Batin lagi...huhuhu...babai...as'kummm..hepi holiday......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...