Pages

Friday, February 13, 2009

Bosan oh Bosan~~Oh By The Way,Happy Single Awareness Day~~

Mood :Sengal + Jiwang
Time : Friday,13th February 2009,0149 AM

Assalamualaikum...

Hmm,bru je minggu lepas, aku dpt msg dari kawan sekuliah dulu,Mie,and it was a bad news. Al-Fatihah to a friend, Nur Intan Muslina together with her unborn and condolence to her husband for her pass away due to dengue fever. Well,seeing this shows how fragile we are as a human being, yet we are still ignorant of such fact. Mungkin pada sesetengah org, tetapi pada aku, benda ni adalah satu peringatan dari Tuhan untuk hamba2Nya,untuk menyiapkan bekalan amal utk satu perjalanan yang amat jauh.

Kembali kepada kisah aku yg kurang menarik ni,esok dah genap 2 tahun aku hidup tanpa dia. Mmg agak sesak nafas gak la waktu mula2 dl....lau tak slalu time2 camni dia akan call aku mlm2,citer mcm2 ngan dia,almost everynight...huuu,i'm kinda miss her,but life has to go on. Satu pintu yg tertutup, 7 pintu lagi akan terbuka,dan terpulang kepada yg mana satu pilihan akan dibuat.

Mmg Tuhan dah janji,apa2 yg ditarik balik,psti akan digantikan dengan yg lebih baik,yg lebih sesuai dengan diri hambaNya.Well,to be honest, i can't accept anyone right now, however, i just met someone,and uh........malula nak cakap.....perghh jiwang siotttt.........hahaha.......(amik napas jap,minum air sat)

Well,I just meet somebody, and although i tried to ignore it,to avoid it, it seems that I couldn't do it.Although its just like a few days,macam ada sesuatu tarikan pada dia ni. We chat together, and we get along together well. She told me bout her life,her story,cita2nya dan aku seronok mendengarnya.Dia berjaya mengisi kekosongan dalam hati aku selama 2 tahun ini.I'm glad i met her.

Tapi, aku wat masa ni aku tak berani nak cakap apa2 ngan dia,tak berani nak luahkan.Aku fikir lebih baik aku cuba memperbaiki diri aku sendiri, utk masa depan diri aku sendiri,sebelum aku berfikir utk kembali terbabas dalam arena yg agak tidak stabil umpama stock market yang tersangat unpredictable.Aku juga tahu dia mahu meneruskan pengajiannya,untuk cita2nya,dan jikalau aku meluahkan perasaanku pada dia sekarang,aku takut itu akan mengganggu konsentrasi dirinya,dan akibatnye rimas dengan aku. Aku kalau boleh tak mahu jd macam tu,biarlah persahabatan tu kekal begini,daripada terputus.

Isk...hahaha,tak patut pun aku kusut2kan diri aku.Seandainya mmg dia tertulis untuk diri aku,aku terima seadanya.Anyway, i'm now busy as i'm a part of KL Sukan and Rekreasi Club(hahaha poyo giler,kawan2 aku smer tau aku tak bersukan...hahaha) which is a small group that i just joined online(Jin,aku tolong promote site nih,banje aku kangg...hehehe),and events semestinya mmg byk to handle.Hari ni there will be an event at Dewan Titiwangsa at night for Ping Pong and Volleyball from 8-11 PM and tomorrow,Saturday 14th February a.k.a Single Awareness Day there will be badminton tournament at Dewan Sukan Desa Petaling from 9-11 PM.

Anyway for the mean times~~I wish to say, solo guys~~

HAPPY SINGLE AWARENESS DAY~~NOTHING LIKE A GOOD DAY TO DO SPORTS AND LEPAKING AT MAMAK~~HAHAHA

Salam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...