Pages

Sunday, September 6, 2009

Hape aku nak tibai nihh...

Assalamualaikum,

Masuk minggu ni dah 16 hari kita semua umat islam berpuasa,Alhamdulillahh selamat lagi la puasa ni,belum ada keuzuran yg melanda wat membuatkan aku takleh berpuasa lagi.huhukkk

Saje mengupdatekan blog ni,sbb dah lama gak tak update.I quit my job recently,since i got a better offer at OAC Insurance which is located near Bukit Raja,Klang. Alhamdulillah,rezeki di bulan puasa. Satu langkah lagi buat diri aku dlm usaha menggulingkan kuasa2 tinggi dalam management company..miahahahaha..sungguh durjana akan pelanku ini.

So i've done my medical checkup..huuu makin gemuk dah aku ni sejak keje kat opis ni,mane taknye asal tension,makan,tension,makan,makan je tension...iskk..bulan puasa ni pun aku tak rase cam berat badan aku menurun,makin tambah ader arr..huk huk..dah bulat dah badan aku nih..iskkk...kurang nilai kekacakan diri aku yg sememangnyer kacak di tahap kritikal dah nih..

Huhuhu...bilo arr den nak kurus nih..huhuhu....

Takpe sambung je lenhari....nak kuar sat mau beli topup...salam....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...