Pages

Friday, August 21, 2009

Salam Ramadhan

Salam,

Hari ni sudah tiba akhirnya bulan Ramadhan al Mubarak..bulan yg diberkati,bulan yg penuh hikmah,dan aku bersyukur kerana diberi kesempatan untuk mengalami bulan ini sekali lagi pada tahun ini.

Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, aku di sini ingin memohon maaf kepada semua rakan2 yang mengenali aku,geng-geng Speedfinger, KLBOX, Virtualfriends dan mana2 lagi yg aku tak sebut yang mengenali diriku ini, aku mohon maaf sekiranya terkasar bahasa, terbabas menaip,terkutuk,terbahan,tergelak akan korang-korang yg mungkin akan menyakitkan hati korang yg agak2 lembut tu kann...hahakkk...ampun maaf dipinta.

Aku juga ingin mengambil kesempatan di sini,meminta semua yang membaca untuk menyedekahkan Al-Fatihah kepada mereka-mereka yang telah pergi,baik saudara mara rapat,ibu bapa,adik beradik,sahabat rakan karib, dan teman-teman.Semoga roh mereka dicucuri rahmat.

Al fatihah buat arwah Ustaz Asri dan juga Puteri Nur Alma Aina bt Megat Jaafar( Sugar_Gurl)....selamat bersemadi,have a nice rest in there....kita berjumpa lagi nanti ya dinda....

Salamm.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...