Pages

Monday, November 9, 2009

Updating...

Assalamualaikum,

Hmm baru je pas maghrib...tgh kenyang2 dikala melayan kesunyian + hujan,smbil melantak donut BigApple yg baru je aku beli petang td,pergghhhh layan seh diikuti bunyi kipas Elba yg aku menang dari cabutan bertuah opis lama aku,tetiba plak aku rasa cam mau update blog ini.

Update pertama,ada org forward gambar kat aku,bila aku tgk gambar tu,rupa mcm familiar,tp ntahla,bukan org yg sama kot. Aku cuba tny tuan empunya badan,tp tiada jawapan(mmg dia byk berahsia dgn aku). Hati aku kuat mengatakan yg org dlm gambar tu adalah diri dia,tp aku tak boleh nak confirm lg,sbb hanyalah dari pandangan sisi.Tapi,mmg teramat2 familiar,dgn perut dah maju ke depan,sbb pregnant. Kalau betul tu dia,aku dah cukup puas hati,cukupla gmbar tu sbg pengubat rindu aku kepada dia...aku janji lepas ni aku dah tak mau apa2 lg kaitan ngan dia...cukuplah sampai sini.

Update kedua,2 weeks back, aku pergi ke Nilai,melawat kawan lama,founder forum yg aku pernah bergiat aktif dulu(Speedfinger.org).Saja ktorang gathering kat rumah dia,wat makan2,jumpa ahli baru,ngan baby baru si Icice a.k.a mokcik eskacang a.k.a Cecece(abg eddie gak bg name ni,katenye susah nak sebut). So petang tu kul dua aku gerak dari umah aku pergi ke umah Chirpy Chummy a.k.a Cumimi atau panggilan bro eddie kepada beliau,Cermai...muahahaha..kat seksyen 7 sana.So dari situ aku folow derang la pegi umah bro Eddie,sbb aku pun tak tau umah si Eddie ni katner.Just bergantung harap kat GPS derang jer la(aku old skool,tgk peta beso tu lagi).Sampai nilai singgah jap Secret Recipe,beli le kek,saje la,tak best plak dtg umah Bro tak bawak ape2 kan.

So aritu gak la jumpe balik geng2 lame,Bro Eddie R.I.P ,Aldrina dan anak2 dorang,Inchik rupus X bersama isteri Icice ngan anak baru beliau Raafiiff a.k.a Rupais(kacuk nick abah n mak),huhuhukk perghh comel giler anak korang,aku biler la lagi nihh...,pastu sorang lagi,adehh..kelupaan nick ko dlm SP..almaklumla dah lama aku tak jejak kaki dlm room tu lagi...sowi bro kebzan melanda aku tak dpt nak admin dah room tuh.So borak2 ngan dorang,biasala dah lama tak jumpa,ramai2 kan,sgala mcm umpat ketupat smer la kuar kan.

Huuu..really miss old times waktu zaman kegemilangan SP nih...mungkin skang ni pun dah tak ramai yg masuk sbb komitmen masing2,kerja,family etc la...anyway,tmpt ni la dulu aku slalu masuk tuk release tension...dan slagi ada web ni,slagi tu ah aku support lg...huhukk..teruskan usaha ko bro edi...

Nak melawat,sila la klik kat sini.

to be continued....

1 comment:

beta penjaga taman said...

puas hati jmpa ko kat umah abg eddie+kakyani tu hari.. yerlaa, da lama giler tak jmpa..usah kata jumpa, dgr kabor pun skali skalaa jerr.. bagus kan?

bdw, harini aku baru nk reply tag ko..ekeskeskess.. :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...