Pages

Monday, February 1, 2010

Tag dari Ojinz..alkisahhhh~~~tayyiibbb~~~

Alkisah maka tersebutlah kisah~~~tayyiibbb~~~
Sang kancil datang beramai-ramai menghadap duli yg maha mulia sultan Firaun~~~~
Manade firaun pakai sultan~~entahhh~~~~

bukak2 blog...tau2 kene tag ngan Ojinz...make demi memenuhi permintaan seorang sahabat,aku watkan la jugak...Soalannye berbunyik begini

1. Adakah anda rasa anda HOT???
::TEEETTTTTT~~~ saya pilih C! salahhhh~~!! -10 markah miahahaha

2. upload gambar kegemaran anda



3. cerita pasal gambar
:: Antara koleksi2 mainan yg aku kumpul. Aku ni peminat gundam,dan toy model...

4. bila kali terakhir anda makan pizza
:: baru semalam :|

5. lagu terakhir anda dengar
:: Unfinished - X Japan....Wipe you tear from your eyes,just leave and forget me,no need to be hurt anymore...:((

6. apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini
:: men pesbuk,men VF,tgk komen org,men ape2 je laa...layan Plant vs Zombies ke

7. selain nama sendiri anda di panggil nama apa?
Along - adik badik
Sayam,link,yunk,b,kanda - skandal2
Hyde/Haido - kawan2 VF,SP,KLB
Lurt - Ciki sorang je panggil aku nih
Reita - si Rees jer panggil aku nih
Lord - ex aku panggil aku nih...:-s

8. tag lagi 8 orang

Mod
makcik Eskacang
Cumimi
Bro Eddie
Dinda Aina
Wan Pokkun
Adza
Hidayana


9. siapakah orang no.1 kepada anda
:: kawan time kat SP dulu

10. kata sesuatu mengenai orang no. 5
:: Dinda aku yg sangat2 sengal...

11. no. 3 ada hubungan ngan siapa
:: Solo molo lagi kot

12. bagaimana pula dengan no. 4
:: anak dah 2...

13. pesanan kepada orang no. 6
:: cepat2 la setel down..wakakaka

14. kata-kata cinta tok no. 2
:: erkk giler..binik org..marah pakcik rupus kangg...

15. adakah no. 7 dan 8 punya persamaan?
:: dua2 pun awek....miahahaha

16. berikan 5 yang anda tahu tentang orang yang men'tag' anda
:: seorang yg kacak
:: hero dia Kotaro Minami dan Horatio Caine
:: dalam misi berdiet..rekod 60 hari tanpa nasik
:: blognye sangat2 sengal
:: pandai melukis

17. persamaan antara kambing ngan lembu?
:: sedap dimakan

18. perasaan anda buat tag ini
:: layankan ajee

19. adakah anda tahu si razman itu sengal?
:: sapekah makhluk inih :-s:-s:-s

20. GAY or LESS??
:: aku less....aku cume cintekan wanita :">

2 comments:

Aujinz said...

haiyyyyooo..hahhahaha...

aku pun cume cintakan wanita..ahaks..

Hydolarc said...

ojinz : orang itukah ;))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...