Pages

Tuesday, September 25, 2007

Welcome to Hell...and i'm the devil...you can call me,Toby.....

Hmmm........well, first time aku tulis blog nih....sajer jer aku nak meluahkan segala yg terbuku di jiwa raga hati bakul tong dan kolam ikan di luar umahku kat sini walaupun aper yg aku tulis kat sini merapu meraban........

Since this is my first blog...nak kena buat majlis bukak umah la nih.....mula2 of cos sesi kenalkan tuan umah kan....oleh itu,tanpe buang mase lawatlah page friendster hambe di http://profiles.friendster.com/hydolarc hahaha...takde keje aku nak tulis 2,3 kali dlm nih....tgk la sendiri page tu,and up to you guys to know what kind of guy i am.......

okeh la....takde mende lg aku nak tulis....sebagai pembuka blog...terimalah pantun 4,5 kerat ambe nih.....

Sorong papan, tarik papan,
buah keranji dalam perahu,
hambe datang dengan harapan,
mencarik sahabat serta awek yg baru......huhuhu......

layanzzzzzzzz........


My Heart Draws A Dream




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...