Pages

Sunday, May 11, 2008

Faedah menyimpan Wang...

Assalamualaikum,

Ok,kali ni nak kongsi satu karangan budak2 skolah,aku rase skolah rendah kot....yg ditulis oleh adik aku tuk satu pertandingan menulis karangan tajaan Ambank Group, dengan tajuk Faedah Menyimpan Wang....maka ceritanya ditulis begini :-

"Saya suka menyimpan kerana hobi saya adalah menyimpan. Barangan yang saya simpan disimpan di dalam peti simpanan. Saya juga suka menyimpan kerana saya telah membuka akaun simpanan.Antara barangan yang saya simpan adalah itu,itu,itu dan banyak lagi. Saya juga mempunyai pelbagai koleksi barangan yang boleh disimpan.Hampir semua jenis barang,tidak kira saiz dan bentuk serta boleh dan layak disimpan maka saya akan simpan.Saya juga mudah teruja apabila terdengar perkataan simpanan. Saya akan cuba mendapatkan semua barangan yang boleh disimpan. Sekian terima kasih."

Macam tu la karangan yg adik aku tulis. Agak2 boleh menang ker?

Adios....Mata ashita.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...