Pages

Thursday, May 29, 2008

Hari Ini........

Assalamualaikum,

Skali lagi aku menyemak kat sini tuk membersihkan rumah aku yg dah agak nak start bersawang dah nih.Hmm....

Sedar tak sedar, dah hampir 6 bulan aku berada dlm FSTEP(kejapnyer rasa) and esok,Jumaat,30/05/2008 merupakan hari terakhir aku belajar di FSTEP ni. Rasa sedih lak tetiba je timbul,sbb pastinya selepas ni takde lagi dah musim honeymoon camni lagi dah,takde dah merasa relax2 lagi dah,sbb dah start keje dah tak lama lagi.

Sok hari terakhir ktorang dlm subject terakhir ktorang insurance yg dikendalikan oleh En.Shukri ngan En. Mustaffa.Bagi aku dlm banyak2 kelas yg kitorang hadiri, antara Conventional Banking, Investment Banking, Islamic Banking ngan Insurance Takaful ni, kelas terakhir ni la yg paling best skali dlm hidup aku selama sebulan ni.

Apa yg best pasal kelas insurance ni? 1st mesti la sebab ada En. Shukri ngan En. Mus.En. Shukri yg ala2 old skool dan skema, En. Mus yg rock hard, blasah ajer attitude mmg best giler,think out of the box kinda guy.Eventhough cara mengajar korang berdua lain2, tp byk ilmu yg kitorang dpt drpd you all punya assignment and presentation.

Secondly,cam yg disebut,cara blaja dorang ni lain. Byk assignment and presentation,tp pasal bendalah tu la yg ktorang blaja byk. And presentation tu tak terhad pada slideshow saje, forum,berlakon,video,drama smer leh masuk asal tak lari dari tajuk. Maka disebabkan itu jugaklah kelas secara automatiknyer menjadi sronok....

En. Shukri & En. Mus,

Tq bnyk2 atas ajaran korang berdua. Korang berdua mmg rock giler,and kitorang seronok blajar under your wings. Walaupun tak blajar byk sgt(byk sgt presentation, but we all have fun dgn approach korang berdua yg lain daripada yg lain). Saya sendiri, dgn group saya Afdhal Takaful mmg sronok la wat assignment2 yg diberi,walaupun agak tension dlm memikirkan dan menyetup semer benda, but then in the end, we all rase puas cause ktorang dpt sampaikan aper yg kitorang wat pada smer member2 yg ada.

To all kawan2 esp dak2 kelas A(A1,A2,& A3)

You guys mmg rock n mmg best.Aku dari dak skema pun jd giler sama2 korang sejak duduk FSTEP ni. Nak sebut name satu2 payah,kang ada yg kecik ati plak name tak masuk,lau sebut pun nanti ramai sgt jd panjang lak blogging aku nih, make senang citer aku cakap u all la(biar prasan sikit korang ekk...hahaha).Hope pasni dah start keje takde la putus hubungan antara kt,kate nak wat bisnesssssssss..hahaha...

aper2 pun,Afdhal Takaful Roxxxxxxx~~~!!!

Sbg penutup,aku letak skit video aper yg ktorang wat kat FSTEP ni. Lau korang nak join,tuk bulan 6 dah tutup,korang try la dlm bulan 10,bukak website BNM carik FSTEP,and apply...and you guys pasti akan enjoy wat you will see dlm video2 nih....check it out~~!!


Sempena English Week,Debate



Wat Chicken Dance...hahahha padan muke kalahhh...



Abg Khairul Anwar kte nyanyi la plakk...huhuhu Kerol ko mmg sempoiiii

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...