Pages

Sunday, June 20, 2010

Mari Main Tag-Tag....

Saje mo padet sambil baring,layan2 makan chipster dan blog stalking (miahahahaa),VF ,FB ,Youtube mlm2 camni dan tetibe plak haku di tagged oleh ini Inchik Ojinz dalam segmen mari mengorek korek korek kodok ngareppp~~~oklah tagged kali ini adalah khas ditujukan tuk menyelongkar segala isi kandungan beg dan dompet anda....

Untuk sesi terjah pertama kali ini,mari kte g interbiu incik beg saye FL.....



Ini inchik beg saye..yg dah same ngan saye sejak mula2 masuk UiTM smp la dah keje....nape nmpk cam berabuk kat ctu? hahahaha,sebab saye dah tak pakai lagi...ntah ape kat dalam pun saye dah lupe...jap mo selongkar ini begg....


ye itu dia  sampah2 yg ade dlm beg aku...beberapa cd lagu jepun burn sendirik,buku nota UiTM,tiket wayang cite Ninja tarikh 30/10/2009 kul 7.30 mlm ,pen,ubat pensel mekanikal,neck tie, notes, buku akaun OCBC,surat tawaran keje OAC ngan PNSB..miahahaha..tu jer laa yg ada dlm beg buruk aku nih..:P

Haaaa..aku nak tagg...tkde sape2 kot..sesape yg rajin je laa wat tag nihh..maleh aku dahh ehh.....

Tag kedua - Isi perut dompet anda....


1.Snap the picture both inner and outer of the wallet

Ni  ler dompet aku ....bese2 jer...



2. Introduce your wallet brand, price and where you buy

Dompet ni? org adiah kat aku..selama aku idup tak penah2 aku beli dompet aku sendirik..smer dompet org adiahkan....aku guna aje la.Yg ni,org yg penah aku sayang adiahkan. Nak buang,sayang elok lagi..pakai je laa sampai rosak...
 
3. Take out whatever inside your wallet (at least 5 pictures)

Aku takde 5 picture...ni satu je yg ada,malas nak snap byk2....


Dari kiri : duit 8 hengget,kad AIA,MCIS,RHB,PRU Assist,Touch n Go,Kad PBB,Proton Daring,kad MBB,Kad Matrix UiTM time degree a.k.a kad Bank Islam,Kad OCBC ngan yg paling ujung,gambo ex(simpan lagi tuh) ...huhuhuhu....

4. Snap a picture of you with your wallet.

Dah2 tu je yg ada,gmbo lenkali je la....nak tag sape lak kali ni?mereka2 yg free....

Okeh..dah kul 2.30 pg......chalooo.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...