Pages

Saturday, February 2, 2008

Hari ni Hari Sabtu

Assalamualaikum kepada saper2 jer la yg rajin masuk tmpt ni...aku pun tak tau ader ker yg nak bace akunyer blog yg ntahhaperhaperntah nih....merapu meraban merepek meraung jer keje mamat ni,tp lantak aku la kan..dah aku spesis gini nak wat lagu mano......

Dah baper lame dah aku tak update blog aku nih. Bukan aper, malas and takde story sangat aku nak menulis. Nak biar mati, sian la plak kann,dah menyonteng macam2 dlm ni, dah macam2 wat dlm ni concentrate giler2 tetau jer nak delete,sedey la plakk...so biarkan jer laaa mendealah ni ader...siann ko kan dpt tuan cam aku nihh...

Hmm...macam2 dah berlaku dalam 2 bulan ni. Alhamdulillah study aku kat FSTEP ni ok la berjalan lancar,walaupon macam2 jadi kat aku. Jumpe member2 baru, blajar benda yg kadang2 tu tak la braper baru tapi baru la gak,dpt penyakit baru (tdo dlm kelas...iskkk....) dan dapat duit elaun baru yg lagi up dari gaji keje tempat lame aku.

Skang ni aku nak start hobi yg baru. ya hobi baru yg agak mengabiskan duit aku gak laaa....iaitu mengumpul model2 mainan. Cakap la aku cam dak2 kecik,tp nak wat camno,tgk jer benda alah tu aku jd geram lakk...tau2 dah beli 2 kotak la tuh skalik,sib baik adik aku ada leh la cover skit konon2 aku belikan tuk dorang...walhal kat umah abangnyer yg bersungguh2...huhuhu



Salah satu model aku beli....ZGMF-X20A Strike Freedom tgh in the making....

Strike Freedom & Destiny Gundam


Contoh Sample yg dah siap wat mase ni...hahaha kan aku dah cakap takde keje kannn? nak wat cemano, dah ati rase suke,beli la gak.....kecik2 tak pueh main sbb dulu2 penah mintak mak belikan power rangers nyer robot yg mahal tu tp tak dapat...so dah besor2 ni baru la nak melampiaskan napsu kanak2 yg tak kesampaian dulu..hahaha

ok latest album yg aku layan skang ni...tak nak la rock2 kan....kita amik slow rock plak..Aku baru je kenal sama satu Jpop nyer band nama Jyukai...tu pun pas layan citer Fate Stay Night....boleh tahan gak band ni(elehhh...tu pun layan sbb awek dia cun...hahaha) here's a preview of the band's 1st album,Wild Flower.Contoh lagu leh la dpt kat playlist aku :-
Dari depan Manami Watanabe (Vocalist & Lyricist) & Yoshiaki Dewa (Composer & Arrangement)

wokeh la tu,cukup la aku tulis kat sini, dah malas dah plak. Wokey lenkali aku rekomen band Jpop & Jrock lain plak..skian mecihhhh..........Wasalammmmmm

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...