Pages

Thursday, December 31, 2009

31/12/2009....and counting

Salam

Hari ni hari Khamis. Kat opis mmg sunyi sepi arini,sama ada cuti,ataupun cuti wat2 sakit,atau sakit btol2..aku pun tak tau.Mmg trend kot tempat kecik ni smer kepala kusut tensen,byk cuti nih....aku nak cuti pun tak muleh dah...

Sbb bos beso takde,make makin malas la diri gue tuk membuat keje.Nak men VF pun melangut jer,xde mende nak direply,takde mende nak di SB kan...lurking jer la tgk2 artikel,thread2 dan makhluk2 GP berlumba2...

Ektibiti tahun baru..lom dipastikan lagik.Mungkin g koke,atau tgk wayang,atau wat wayang,tgk la camner.

Azam 2010? takmo ade..dan tak penah ada pun..hua hua hua....

ok back to work...

2 comments:

Fina Fento said...

Perlu ke setiap kali tahun baru kena ada azam?
Apapun, selamat tahun baru ye en hyd :D

Hydolarc said...

yunk...ehehe anggapla azam tu short term objektif tuk capai long term objektif...tp ai skang ni byk sabjek yg sabjektif...:D:D:D jd takde objektif lagik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...