Pages

Wednesday, December 16, 2009

Edvencer jalan-jalan carik pasal...

3 December 2009.

Keje cam org gila mo siapkan renewal issuing ngan quotation ejen2 yg dok bising2 umpama sireh tak cukup kapur,indon di tongkang karam,bijik popcorn di panggung wayang...campur aduk ahh...abis smer aku pas kat Ijau,biar dia plak hendel sorang2...kul 6 ada climate serbei,tp memandangkan aku ngan Ijau staff baru,make bule la kami chow awal2. Balik umah,start packing barang kul 10 pi detim jap,jalan2 koke,smp kul 2 pagi,pastu baru mulakan perjalanan ke LCCT,sambil sempat lagik tdo kat R&R Dengkil sbb ujan lebat + ngantuk drive sorang2.

4 December 2009.

Hepi besday to me. tapi aku malas mo selebret,sbb slalu pun selebret sorang2 jer,takpun jatuh pada musim bulan puasa,jd mmg dah takde motif tuk aku selebret besday aku nih.
Kul 3 pagi aku smp kat LCCT,tdo jap dlm kete,sambil menunggu dak2 lain. Msg cae tak berjawab,hampeh,ruper2nye dia tdo off hp,patut msg tak masuk.Lepak2 dekat kul 4 Nata de Coco tepon,mengpadetkan lokasinyer kepadaku.


Sesi mengemis di pagi hari...


Misi : Majlis kawen Hotman Rabbit
Lokasi : Labuan,Sabah
Objektif : Pi tgk bitbit kawen
Objektif sampingan : sopping(accomplished),carik udang kering(accomplished),mencarik sumandak sabah(fail)
Peserta : Mr Cae,Sarsaparilla,Man Aries,Pokkun,Hydolarc(me),Aujinz,Hidayana,Syah Nie,Hinata52,Vanzeya Biru(Jia),Oyin Esa,Arimaro76,Shure dan pengantin sendiri,incik Razi a.k.a Hotman Rabbit

Berangkat kul 7:30 am,smp kul 10:00++ am. Sampai2 disambut oleh pngantin Bit2,dan straight dari Airport Labuan menuju ke tmpt persinggahan,Hotel Waterfront Labuan.Aktiviti pertama,carik makan,dan biasalah,warga tempatan kena la tunjuk jalan.Jalan punyalah jauh,tup2 smp kat Ujana Kewangan,hampes,depan hotel jer..isk isk isk.

Hotel Waterfront


Pengalaman tak best no 1 : Makan mamak mahal nak mampos...PANGKAHHH~~!!! nasik(sparuh)+ayam(seceot)+sayur(seceot gak)+kuah(skit jer)+limau ais(air batu lebey)..12 hengget....ape Pelita KLCC pun xde camnih..agak2 la wehh...

Abis makan,ektibiti seterusnya...zzzzzzzzzz...Petang p menjemput 2 gadis khas dari Sabah,Arimaro dan Shure,dan lepas maghrib pegi ke umah pengantin tuk sesi akad nikah. Alhamdulillah,selamat ijabkabul selepas 2 kali percubaan... huuu,tgk gambo video pun aku dah nek terharu,ape lagi dorang yg g amik gambo/video tuh.Walaupun majlis kawen ni bg aku agak sensitip,tp pasai kawan aku gagahkan gak..huuu..bile la aku mo kawen niii:((:((:(((sawan jap)

Nak tulis lagi,tp cam dah malas la plak..hahaha...nak tau lebih lanjut,silalah layari blog sedaraku yg kacak ini incik Ojinz.Gambar2 pule bule la tgk kat cni yer...
Labuan Part 1
Labuan Part 2

Lenhari aku padet tuk hari ke-2,ke-3 dan seterusnya....

Salam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...