Pages

Sunday, December 20, 2009

Hmm..

Semalam aku mimpikan dia. hari tu pun sama.2-3 hari lepas pun sama. Aku sendiri tak tau kenapa.Terlalu rindu,mungkin?

Aku sendiri tak pasti. Tapi selalunya bila jadi mcm ni,ikut pengalaman aku,mesti akan ada something happen kat dia. Bukanla nak jadi superstitious or watever,tp mmg pun,biasanya akan ada something happens kat dia,dan aku dapat rasakan. The bond between us masih ada,walaupun dia sedaya upaya cuba severekan that bond between her and me.

Should i message her and ask her? aku rasa tak perlulah. Biarlah dia sendiri dgn masalah dia,kalau dia betul2 nak cari aku,dia akan cari aku eventually. But the fact is,hati aku sendiri tak tenang,tp aku cuba gagahkan diri utk tak hubungi dia lagi.Biarlah dia berbahagia,kalau betul mmg berbahagia pun,dengan lelaki tu.

Time to move on with my life.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...