Pages

Wednesday, December 16, 2009

Men kejar-kejar (tag)

Salam,

Aku ingat time kecik2 je men tag2 nih,skang dlam tenet pun leh men tag2 gak...oleh kerana ketiadaan keje dan keleluasaan nyawa yg byk wat masa ni,skalik skala layan tag org okeh gak...mari kite setat...

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
- beli bom banyak2..bom semer orang >:)>:)>:)

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
- aku dah mmg cukup seksi dah....:-j

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
- leh jer...tp kene sponsor parashut la...dia pun kene tejun skalik...takleh tejun sorang2...

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus?
- ade plak aku nak kesah ( skema ayat dak2 sawan VF)
- jangan nak teruk nak mampus sgt laa( skema ayat dak2 KLB)

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluargalah?
- yg ni den takdo komen..ponah gak mak den nak soh den kawen ngan anak member baik dia taim sekolah2 dulu...tapi takmo aku..not mai tes,kateku kepada emakku...

6. Kalau tiada lagi hari esok?
- sentiasa menantikan saat itu...bila perkara yg dirisaukan hanyalah amalan diri masing2,takyah pikir keje,takyah pikir org,takyah pikir nak makan apa,takyah pikir duit....

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
- rasa nak sepak dia lelajuk....bentes buah pinggang dia,tarik urat dia lelajuk

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda-benda pelik?
- macam tak berbaloi plak...

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
- mesti abah aku g klinik keje,mak aku lak g masjid blaja....

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
- Hyde,Versailles,L'arc~en~Ciel,Gazette,Dir En Grey,Gackt,Avril,MCR..lau Mesia plak Afdlin Shauqi

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
- ikut mood...kalau org tu rosakkan mood aku,abisla dia :)):)):))

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
- masehh :"> saye mmg kacak pun

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
- tak tau nak cakap apa...hidup je la,enjoy life smp saat terakhir..tak guna pun nak sawan murung smp mati...

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
- membayangkan di sesuatu tempat sambil menikmati udara laut yg nyaman...takpun kat umah,pakai lilin putih beso tuh jer..candlelight dinner la katakan....

15.Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
- dah terkorban dah pun :((:((:(( hani :((:((:((

16. Kalau anda memenangi anugerah, dan anugerah apa yang anda inginkan?
- anugerah pengumpul komik paling banyak + pemilik barangan antik...sbb smer barang dalam bilik aku ni same usia ngan aku,lemari,meja,cermin solek,katil..antik ke tak tuh...

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
- tak kisahla janji lawa,cun,hot beb,dpt awek arab pun ok gak,mata lentik,hidung mancung,pp merah...wahahaha..tpi nak ke dorang kat aku :((:((:((:((

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
- dah terpisah dah pun :((:((:(( masih sakit sampai sekarang? apa kabarkah dia? sihatkah dia? gembirakah dia? aku langsung tak tau :((:((:((

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
- well,nak wat camner..aku kan populer...miahahahahaha

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
- ni pun aku jumpe sebab dok sibuk skodeng2 belog org len..

21. Sekarang aku tag :
- makcik eskacang
- dinda
- zul mod
- sape2 la yg rasa rajin mo padet belog derang..aku pun mukan ramai sgt yg nak bukak bace nih

skang...next episod..edvencer tu Sabah...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...